اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب،

جشن قرآن و نماز دانش‌آموزان پیش‌دبستانی آذین کوثر اردکان برگزار شد

به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب و به‌منظور آشنایی دانش آموزان بافرهنگ اسلامی، جشن قرآن و نماز دانش‌آموزان پیش‌دبستانی آذین کوثر اردکان برگزار شد.

جشن قرآن و نماز دانش‌آموزان پیش‌دبستانی آذین کوثر اردکان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، پیش از ظهر امروز و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و باهدف ترویج فرهنگ ناب اسلام در بین نونهالان، جشن قرآن و نماز دانش‌آموزان پیش‌دبستانی آذین کوثر اردکان برگزار شد.

هم‌خوانی قرآن، قرائت شعر وضو و نماز، اجرای برنامه‌های فرهنگی و متنوع از دیگر برنامه‌های این مراسم بود و در پایان نیز نماز جماعت اقامه شد.

لازم به ذکر است که جشن قرآن و نماز با حضور دانش‌آموزان و مربیان پیش‌دبستانی آذین کوثر در محل بقعه متبرکه حوض عباس (علیه‌السلام) اردکان برگزار شد.

گفتنی است که پیش‌دبستانی آذین کوثر اردکان با رویکرد قرآنی، علاوه بر آموزش کتب پیش‌دبستانی مورد تأیید وزارت آموزش‌وپرورش و واحدهای آموزشی مربوط به این دوره، درزمینهٔ حفظ، مفاهیم و آموزش پیام‌های قرآنی با روش ترتیل کودکانه و آموزش احادیث معصومین به‌صورت شعر، قصه‌گویی و بازی‌های آموزشی ویژه این دوره و برگزاری جشن‌های متعدد در مناسبت‌های مذهبی و ...، اردوهای آموزشی و تفریحی خانوادگی و همچنین برگزاری جلسات مشاوره برای خانواده‌ها با بیش از پنج سال سابقه کار با کودکان فعالیت دارد.


انتهای پیام/3404

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول